Alles is liefde !


woensdag 21 maart 2012

Onzekerheid

Onzekerheid, het zit zo in me
Al mijn hele leven lang
Een klein meisje in een volwassen vrouw

Onzeker, over alles wat je doet
Over alles wat je bent
Of juist niet bent, en dat is nog lastiger

Onzekerheid, soms zware ballast
Nooit met zekere tred door het leven
Altijd twijfels, altijd angst

Onzeker, twijfelen aan jezelf
Aan of wat je doet wel goed is
Aan wat je voor die ander bent

Onzekerheid, dat deel van mij
Dat voluit genieten soms moeilijk maakt
Dat elke keer de kop op steekt

Onzeker, angst, twijfel,
Het lukt me niet om het te keren
Zodat ik echt kan zijn wie ik ben

Onzekerheid, hoe lastig ook
Maakt mij wel ‘ik’, het hoort bij mij
Nu daar nog mee om leren gaan

Onzeker, ja, dat ben en blijf ik
Zij die van me houden, weten dat
Maar houden ook van dat deel van mij

Nu ikzelf nog…

1 opmerking:

  1. Reacties via Twitter:

    ★ mooi. Tegelijkertijd onvoorstelbaar....... Je komt zo zelfverzekerd over, zover ik je lees, volg,... * knuffelgeeft *

    ★ elkaar respecteren zoals je bent en waarderen wat je doet. En geen minderwaardigheids gevoel hebben. Dat vaak is lastig.

    ★ Knuf richting het brabantse land stuurt...onzekerheid maakt dat je nadenkt en dat maakt je een mooi mens! X

    ★ onthou in je achterhoofd dat onnodige onzekerheid, vooral over zekerheden, alleen energie kosten. bouw op wat je hebt!

    BeantwoordenVerwijderen