Alles is liefde !


maandag 12 maart 2012

Weekend in het kort

Geen lang verhaal, geen uitgebreid verslag over wat ik dit afgelopen weekend met mijn liefvriendje allemaal heb beleefd. Deze keer niet… 

Deze keer vertel ik alleen maar dat het een heel mooi weekend was. Een weekend waarin we hebben gewinkeld, lui op de bank een hele avond films hebben gekeken, gezellig op stap zijn geweest, lang hebben uitgeslapen, lekker hebben gegeten, ontzettend hebben gelachen, herontdekt hebben dat we het écht over álles kunnen hebben, het heel gezellig hebben gehad, heel veel mooie gesprekken hebben gevoerd en bovenal, een weekend waarin we weer hebben geconstateerd dat we altijd zo enorm ‘samen’ zijn, of we nu wel of niet fysiek bij elkaar zijn, en dat we elke dag nóg dichter bij elkaar lijken te komen… 

Deze keer dus geen gedetailleerde verslaglegging van ons fijne weekend. Ik voel deze keer niet de behoefte om dat uitgebreid te gaan beschrijven, tja, sorry, zo heel soms heb ik dat. Maar ik wil toch wel heel graag vertellen dat het weer een heerlijk weekend was. Dat we weer enorm hebben genoten. Dat onze liefde groeit en bloeit. Dat we het zo ontzettend fijn hebben samen. Dat dan weer wel…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten