Alles is liefde !


maandag 27 februari 2012

Weekend-drukte

Je kunt het maar druk hebben… Gelukkig heb ik het niet alleen druk met verplichtingen, maar ook met allemaal leuke dingen. Carnaval is nog maar net voorbij, ik ben nog niet eens helemaal bijgekomen, en mijn agenda staat al weer helemaal vol met allerlei gezellige zaken.

Donderdagavond stond een afspraakje met mijn liefvriendje gepland. Al vroeg in de avond was ik bij hem, en pas heel laat ben ik weer naar huis gegaan. Een heel fijne, liefdevolle avond was het. Hij weet me elke keer weer zo te verrassen… Echt genieten dus !

Vrijdag was een lekker rommeldagje. Huishoudelijke klusjes, beetje aanmodderen in huis, echt zo’n bijna-laatste-vakantiedag. En de avond was super ! Ik had weer een ‘borrul-deet’ met leuke man… We zijn gezellig samen de stad in gegaan, hebben eerst in een rustig kroegje lang zitten kletsen onder het genot van een heerlijk wijntje, en zijn later in nog wat andere tentjes beland, waaronder een kroeg waar we beiden vroeger geregeld kwamen, en waar het altijd druk en gezellig was, maar die nu een langzame dood leek te zijn gestorven. Daar waren we dus ook heul heul heul snel weer weg ! Het was een heerlijke avond, we hebben fijne gesprekken gehad waarin we wederom ontdekten over veel dingen hetzelfde te denken en natuurlijk hebben we ook weer ontzettend gelachen. Met een dikke knuffel hebben leuke man en ik afscheid genomen. Enne… wordt vervolgd… 

Zaterdag, weekend, eerst uitslapen natuurlijk, en daarna rustig aan opstarten. Mijn lief deed de boodschappen en ik was eigenlijk niet vooruit te branden… Na zoveel korte nachten kostte het wakker worden erg veel moeite. Een luie dag dus, maar dat mag ook best, daar is het tenslotte weekend voor. De avond was gereserveerd voor muziek, altijd goed ! Samen met mijn lief ben ik naar een concert van Alderliefste geweest, en wat hebben we daarvan genoten ! Prachtige Franse chansons, op een geweldige manier neergezet. Vooral de uitvoering van 'Vivre / Laat me', waarin wijlen Ramses Shaffy, met wie zij veelvuldig hebben samengewerkt, op een prachtige manier een aandeel had, maakte erg veel indruk… Een aanrader dus !

Zondag was het weer tijd voor een feestje ! Twee kleine mannetjes werden 3 jaar, hoera ! Maar voor we daar eindelijk waren… Vroeg in de middag ben ik naar mijn liefvriendje gereden. Samen hebben we het kado voor de neefjes ingepakt, we hebben zijn kids opgehaald en toen gingen we op weg naar het Belgische. Dachten we, want we waren nog maar net een dorp verder, toen de auto het begaf…

Tja, daar sta je dan… Toen de wegenwacht na drie kwartier wachten arriveerde, bleek dat het niet duidelijk was wat er precies aan de hand was. Dit was al vaker voorgekomen en ook toen was men er niet achter gekomen waar het euvel zat. We moesten dus naar een garage. Handig, op zondag… Met de man van de wegenwacht in ons kielzog zijn we heel rustig naar een garage gereden. Een garage die logischerwijs gesloten was, dus de auto moest buiten het terrein achterblijven. Mijn liefvriendje is samen met de wegenwacht-meneer op weg gegaan om een inmiddels geregelde vervangende auto op te halen, en ik bleef, met de kids, in de auto wachten tot hij terug was. En dat werd nog best een heel gezellig uurtje !! Met gezellig kletsen, veel lachen en zelfs een potje Wordfeud kwamen we de tijd goed door. Desalniettemin waren we blij dat mijn liefvriendje weer terug was, met een auto die het wel deed, zodat we eindelijk écht op weg konden gaan.

Het verjaardagsfeest was erg gezellig. Heerlijk, twee van die jarige blije koppies ! Toen we aankwamen, was het al etenstijd, dus we konden meteen aanschuiven. Liefvriendjes oudste en haar vriend waren er al, en het was erg leuk om weer met z’n allen bij elkaar te zijn. Gezelligheid, humor, knuffelen met de kleine aapjes, lekker kletsen, samen eten, helemaal goed ! Nadat we de kids weer hadden thuisgebracht was er, doordat mijn liefvriendje vanwege de perikelen met de auto dus niet naar zijn buitenhuis hoefde, nog lekker tijd voor ons samen.

Een heel intens en bijzonder gesprek hadden we… Zo fijn om je gevoelens voor en naar elkaar te uiten… Je beider angsten uit te spreken en te delen… Weer te bevestigen dat dat wat je samen hebt, zo heel erg bijzonder is… Elkaar aan het denken zetten over bepaalde dingen… Dat waren een paar heel fijne uurtjes…

En voor je het weet is het dan weer stiklaat, en moet je echt echt écht vertrekken. De rit naar huis duurde langer dan normaal, want het was in de tussentijd ook nog even enorm mistig geworden. Alsof ik alleen op de wereld was, in een soort van vacuum, zo voelde het, toen ik in een rustig gangetje naar huis toe reed…

Al met al was het een druk weekend. Ik houd daar wel van, hoewel ik een paar dagen helemaal niks doen ook erg kan waarderen op zijn tijd. De vakantie is nu ook ten einde, de kids moeten weer naar school, en er komt een erg druk en hectisch weekje aan. Nog een paar dagen en dan is het weer weekend ! Yes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten