Alles is liefde !


donderdag 23 februari 2012

Snotteren

Al weken ben ik verkouden… Mijn liefvriendje heeft me een tijdje geleden al aangestoken, zijn keelpijn werd de mijne, zijn hoest heb ik ook overgenomen en snotteren deden we gezellig samen. Wonderlijk genoeg hebben mijn lief en kids eigenlijk nergens last van, gelukkig maar !

Vorige week dacht ik er echt van af te zijn. Ik had nog steeds een wat hese stem (ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat wel heel sexy klonk), maar het snotteren en hoesten was zo goed als over. Maar ja, toen werd het carnaval… De dagen zelf ben ik goed doorgekomen, maar woensdagochtend was het ook meteen weer goed raak. Ik ben wakker geworden met een snothoofd, enorme hoestbuien, een loopneus en traanogen, keelpijn en een stem alsof ik schuurpapier heb gegeten… 

Nu snuf en snotter ik dus mijn dagen door, probeer mijn hoestbuien te temperen met een hoestsiroop-infuus en schrik geregeld van mijn schorre stem, die ook nog eens een aantal octaven lager klinkt dan normaal. Echte carnavals naweeën dus ! Maar hé, het is maar een verkoudheid, niet ernstig, hooguit een tikje lastig ! Komt allemaal heel snel weer goed, en dan kan ik weer gewoon tissue-loos door het leven ! *grijns*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten