Alles is liefde !


vrijdag 17 februari 2012

Het feest kan beginnen !!

Vanaf vandaag staat de wereld even een paar dagen op zijn kop, het is carnaval ! Ook dit jaar betekent dat voor mij grote drukte, hard werken en lange dagen, maar joh, wat heb ik er zin in ! Want behalve die drukte, brengen de komende dagen ook een heleboel gezelligheid en plezier.

Vanavond barst het feest los ! Straks ga ik naar mijn liefvriendje, om samen carnaval in te luiden. Officieel begint het carnaval morgen pas, in sommige plaatsen zelfs pas zondag, maar wij beginnen gewoon vandaag al. Ik ben altijd erg druk met carnaval, maar gelukkig is er ook dit jaar tijd om zelf feest te vieren. Maandagavond bijvoorbeeld, dan ben ik vrij, en ga dan lekker met mijn liefvriendje deel uitmaken van het feestgedruis. Ook hij is druk, want als je in een carnavalsband speelt, moet je natuurlijk ook flink aan de bak. Gelukkig kunnen we een en ander combineren, want als je allebei zo van carnaval houdt, is het ook wel heel fijn als je ook dat samen kunt vieren.

Het worden weer heerlijke dagen ! Mijn lief en twee oudste kids gaan ook lekker mee feesten, de jongste twee houden er niet van, en hobbelen thuis lekker rond. En wat helemaal super leuk is,  zondag krijgen we hoog bezoek ! Mijn lieve BTPF4ffr komt met man en kids gezellig een dagje meefeesten ! Heerlijk om hen weer te zien, en helemaal leuk om hen kennis te laten maken met ons carnaval !

Maar voor het allemaal zover is, moet ik nog even flink aan de slag. Poetsen, opruimen, was wegwerken, ik heb nog wel het een en ander te doen. Dus deze Diva in feeststemming gaat nu aan het werk ! Dan kan ik straks met een gerust hart gaan feesten ! Alaaf !

3 opmerkingen:

  1. BTPF4ffr en consorten hebben er zin in, al vind Liv het wel een beetje spannend om "bij de mevrouw" te gaan logeren.... :)))) Tot Zondag!
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. have fun en geniet ze alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is je huiske al gepoetst ? Wan t we komen er al bijna aan :)

    BeantwoordenVerwijderen