Alles is liefde !


woensdag 26 oktober 2011

Zie ginds komt de stoomboot.....


Over ruim twee maanden is het nieuwe jaar al weer een feit. De tijd vliegt ! De zomer is nog maar net voorbij (nou ja, zomer…),  de pepernoten liggen al lang weer in de winkel en ik zag dat bij het tuincentrum de kerstafdeling weer geopend is...

Veel mensen zijn al met de planning voor de decemberfeestdagen bezig. Dat moet ook haast wel, met alle drukke agenda’s en de diverse ‘verplichtingen’ die nu eenmaal bij de feestdagen horen. Voor ons geldt dat natuurlijk ook.


Gisteren hadden mijn liefvriendje en ik het over Sinterklaas. Hij viert dat leuke feest altijd met zijn kinderen, en zijn broer en zus met hun gezinnen. Dit jaar ben ik daarbij dus ook van de partij ! Zo leuk is dat ! Zo liefdevol opgenomen te zijn in zijn familie geeft een heel erg fijn gevoel.

Thuis vieren we natuurlijk ook Sinterklaas. En met mijn familie doen we dat ook. Het wordt nog een hele toer om iedereen op de goede tijd en de juiste plek bij elkaar te krijgen denk ik. Ook al omdat we rond het Sinterklaasfeest nog een aantal verjaardagen hebben... En dan moeten we het ook nog zó zien te regelen, dat het elkaar allemaal niet bijt. Dat wordt nog een hele klus...

Het lijkt nog zo ver weg, maar komt toch al snel dichterbij. En hoewel ik uit principe pas pepernoten koop als de Sint eenmaal in het land is, ben ik er dus nu toch al mee bezig. Logistiek noodgedwongen zeg maar...maar stiekem ook wel heel leuk !
 

1 opmerking:

  1. Dat soort dingen zijn moeilijk......
    Feestdagen, opsplitsen, fijn dat het goed geregeld kan worden bij jullie!
    xT.

    BeantwoordenVerwijderen