Alles is liefde !


donderdag 13 oktober 2011

In ontwikkeling.....

Er gebeurt van alles in mijn leven momenteel. Ik ben bezig allerlei nieuwe wegen in te slaan. Er gebeuren dingen die ik van te voren nooit had kunnen bedenken. Er komt echt van alles op mijn pad. 

Veel dingen hebben niets te maken met mijn poly-leven, zoals het tijdelijk niet werken, nadenken over wat ik wil worden als ik later groot ben, persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen en studie.

Andere zaken hebben weer wel met mijn poly-zijn te maken.
Ook dat is spannend. Zeker het steeds meer open worden naar buiten toe. Maar ook onverwachte reacties op mijn blog. Nieuwe ontmoetingen en plannen die met polyamorie te maken hebben.

Ik denk dan ook aan mijn relaties, die zich steeds verder ontwikkelen en blijven groeien. Soms vliegen we in een zweefvliegtuig rustig tussen de (roze) wolken door. Soms hebben we last van turbulentie en wordt de boel even flink door elkaar geschud. En soms gaat het allemaal zo snel, dat we het gevoel hebben in een straaljager te zitten. Het hoort er allemaal bij, het mag er allemaal zijn.

Ontwikkelingen genoeg dus. Heerlijk, dat houdt het leven spannend !!


2 opmerkingen:

  1. Lieve reacties via Twitter:

    ★ Mooi blog. Wat heerlijk dat er zoveel gebeurt in je leven, in de liefde, in je werk en overal. #neveradullmoment

    ★ veel plezier tijdens het ontwikkelen :-) soms wil je zelf ook wel eens kiezen welk vliegtuig, mmmm #dromen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat het goed met je gaat, dat je stil kunt staan bij alle mooie dingen die op je pad komen. Bovendien is het vanuit een vliegtuig mooi kijken naar de wereld beneden je ;)! Je hebt een mooi leven lieverd!

    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen