Alles is liefde !


zondag 16 oktober 2011

Optreden

Gisteravond moest ik optreden met mijn band, op een feest van één van onze bandleden. Twee sets hebben we gespeeld en het ging erg goed. Mijn lief zorgde deze avond voor het geluid, en vond dat best een beetje spannend, maar ook dat is perfect verlopen. 

Naast ons optreden was er nog een andere act, een zanger/pianist/gitarist/saxofonist, vriend van de feestelingen, die met zijn leuke muziek (voornamelijk uit de seventies) voor een gezellig volle dansvloer zorgde. Heerlijk, om zo te dansen op een feest. Zelfs mijn lief heeft de dansvloer onveilig gemaakt……

Op een bepaald moment vroeg de zanger om een dame om een duet mee te zingen. Nu ging het om één van mijn all time favourites, dus ik heb me spontaan aangemeld…..
Wat heb ik een lol gehad zeg ! Ik ben echt helemaal los gegaan. De mannen van mijn band stonden met open mond naar onze act te kijken, zo kenden ze me helemaal niet…..maar ze vonden het helemaal leuk, en ook de rest van het publiek was enthousiast. 
Het was dus best een succes (zei ze bescheiden) en later op de avond hebben we nog een keer samen opgetreden. 

Wat was dat leuk om te doen ! Heel wat anders dan wat ik normaal doe, maar wat heb ik genoten zeg. Als ik er aan terug denk, komt er weer een grote grijns op mijn gezicht. 
Het was echt te gek !!



2 opmerkingen: