Alles is liefde !


dinsdag 25 oktober 2011

Een nieuw begin ?

Was vorige week nu niet bepaald de fijnste die je je kunt voorstellen, deze week is gelukkig al een stuk beter begonnen…..

Thuis liep het al een tijdje niet helemaal lekker, en dat zat vorige week erg dwars, maar gelukkig lijkt het tij ten goede te keren. We praten wat af, zo fijn is dat, en door nieuwe afspraken te maken zijn bepaalde dingen voor iedereen weer duidelijk, en dat maakt het leven meteen dus ook een stuk makkelijker. De liefde die er al zo lang is tussen mijn lief en mij is onverbrekelijk. En ons gezin is enorm hecht, ook dat heb ik weer mogen ervaren. Heel erg blij ben ik daarmee ! Ondanks dat het soms allemaal niet zo goed loopt, ben ik zo ontzettend gelukkig met mijn lief en kids. Samen kunnen we echt alles aan !

Vorige week was ook een emotionele week, vol met verdriet en twijfel. Ik was enorm gekwetst doordat er ineens dingen gebeurden die ik, op zijn zachtst gezegd, niet prettig vond, maar waarbij mijn gevoel (zoals ik het beleefde) geen enkel gehoor vond, en niet gerespecteerd werd. Nog steeds is dat gevoel niet weg, dat is bij mij niet zo maar over.
Dit had alles met mijn liefvriendje te maken, en ik wist niet goed of we, en hoe we dit achter ons konden laten…..

Gisteravond hadden mijn liefvriendje en ik een afspraakje, we gingen samen naar een concert van Golden Earring. Toen hij aanbelde, en ik open deed, zag ik eerst alleen maar een enorme bos bloemen, en  daarachter zijn ‘n beetje aarzelend glimlachende en bijna vragende gezicht….. Tja, en dan schiet ik vol…..

Een heel fijne avond hebben we gehad. Het concert was helemaal geweldig, we hebben er echt van genoten ! Na afloop zijn we samen gezellig in de stad nog iets gaan drinken, en hebben heel fijn zitten praten. En eenmaal thuis stopte dat niet. 
We gaan er wel uitkomen. Het zal echt tijd kosten, en ik denk dat er nog heel veel gesprekken zullen volgen, maar het komt goed. We willen allebei heel graag dat het goed komt, we houden zielsveel van elkaar en willen elkaar echt niet kwijt. Zijn oprechte en lieve woorden, toen hij me weer vertelde wat hij voor me voelt, ontroerden me diep. Een heel emotionele avond was het dus, maar wel een heel mooie avond. We kunnen dit achter ons laten. Nu nog niet, maar dat komt wel. Wat een fijn gevoel !

Na alle emoties stond vandaag in het teken van een dagje uit met de kids. Gezellig met derde en jongste naar de dierentuin, ons favoriete dagje uit ! Wat een leuke dag was het ! Heerlijk, zo met z’n drietjes door een dierenpark struinen. Lekker koffie drinken, mét gebak natuurlijk. Lunchen bij de open haard. Lachen om alle fratsen van de dieren, en om elkaar. Liedjes zingen in de auto. Echt genieten !

Deze week is voor mij dus wel heel fijn begonnen. Echt een verademing na vorige week kan ik wel zeggen. Het geeft een beetje het gevoel van een nieuw begin. Nu maar hopen dat het zo blijft. Maar ook daar heb ik alle vertrouwen in !

2 opmerkingen:

  1. Zoveel lieve reacties..... (via Twitter)

    ★ Mooi blog! En het is een cliché maar liefde overwint alles! Dus gewoon een beetje vertrouwen in de liefde...:-)

    ★ Fijn Katinka

    ★ Wat een heerlijk eerlijk blog. Het is immers niet altijd 'mooi en goed'.Fijn dat je het met ons wilt delen. En dat het weer goed rustig aan steeds weer beter gaat. Liefde overwint alles.... xxx

    ★ men mag best weten dat het niet vanzelf gaat zonder al te zeer in detail te hoeven treden. ;)

    ★ Mooi geschreven Diva. Ook veelzijdig over outdoors maar ook je gezinsleventje. Prachtig om te lezen. Jullie komen er wel uit.

    ★ wow, heel erg mooi...

    ★ Jeetje, blog gelezen. Heftig zeg! Je bent wel n enorme positivo!! Super!
    En waar 2 mensen iets willen gebeurt het meestal ook. Dus met jullie komt het ook goed ;-) #smakkerts voor jullie

    ★ Prachtig Katinka! #blog Heel fijn voor jullie!! ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nog één.....

    ★ Gelezen met herkenning ;-) Mooi omschreven weer

    BeantwoordenVerwijderen