Alles is liefde !


maandag 17 oktober 2011

Alweer zo'n fijne dag !

Gisteren had ik een heerlijke dag met mijn twee mannen. Mijn liefvriendje zou bij ons komen eten en de avond gezellig met ons doorbrengen.
Nu was er gistermiddag een muziekevenement in ons dorp, waar mijn lief en ik graag bij wilden zijn. Na overleg met mijn liefvriendje was ook hij enthousiast en hij is dus gezellig meegegaan.

Super gezellig om samen met mijn mannen op stap te zijn !!
Terwijl we daar waren, bedacht mijn lief dat het wel leuk zou zijn om met z’n drieën uit eten te gaan. De kids vonden het geen probleem om lekker een patatje te eten thuis, dus wij gingen naar een leuk en druk eetcafé, waar zowaar nog een tafel voor ons vrij was.

Na een heerlijk diner besloten we om de koffie gezellig thuis op de bank te doen. We zouden eigenlijk een sportwedstrijd kijken, mijn liefvriendje’s favoriete ploeg moest spelen, maar die wedstrijd werd niet uitgezonden. Niets aan te doen, dan maar een film in de dvd-speler.

Een heel fijne avond hadden we. Ik lag lekker tussen mijn mannen in op de bank, de kinderen rommelden gezellig wat rond en we hebben genoten van de wel heel goede film. Na afloop ging iedereen richting bed, en hadden mijn liefvriendje en ik nog een fijn en knus uurtje samen. Het was al erg laat toen hij weer in zijn auto stapte voor de lange rit naar zijn buitenhuis.

Dit was weer zo’n dag met een gouden randje, ik heb er veel de laatste tijd…... Zo’n dag waarvan ik enorm geniet en waarop ik me wederom realiseer dat ik, ook al loopt het niet altijd allemaal even goed, toch wel een ontzettend gelukkig mens ben !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten