Alles is liefde !


dinsdag 4 oktober 2011

Een weekje weg

Spannend hoor ! Vanavond begint de vakantie ! Morgenochtend heel vroeg stappen mijn liefvriendje en ik in het vliegtuig naar Barcelona. Bijna een hele week gaan we genieten van alles wat de stad ons te bieden heeft.
We hebben al heel wat leuke dingen bedacht die we willen gaan doen. Barcelona is zo'n grote en veelzijdige stad dat we wellicht zelfs nog tijd tekort gaan komen !


Natuurlijk heb ik onwijs veel zin in deze vakantie. Het is tenslotte ook wel heel bijzonder om zomaar een hele week weg te kunnen met mijn liefvriendje. Maar ik ga mijn lief en kids ook missen.....

Zonder mijn lief zou dit nooit mogelijk zijn geweest. Hij gunt me dit, hij maakt dat thuis alles door gaat. Mijn lief is heel bijzonder.....

Dank je wel lief !! xxx

2 opmerkingen:

  1. Mazzeldiva... Ik ga je zoooooo missen! Veel plezier daar lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier en geniet ervan en je lief is zekers heel biiiiiiiiizonder

    BeantwoordenVerwijderen