Alles is liefde !


woensdag 20 oktober 2010

Even weg........

Na een weekend dat wel heel speciaal was, heb ik nu weer een paar bijzondere dagen in het vooruitzicht.
Morgen gaan mijn liefvriendje en ik er samen een paar dagen tussenuit.......
Als ik bij hem ben voelt het altijd al alsof ik op vakantie ben, maar nu gaan we dus echt op vakantie, we gaan een paar dagen naar een leuk hotelletje in het Belgische. Na een heel drukke periode was mijn liefvriendje erg toe aan 'even niets', lekker weg van alles en iedereen, en het idee om samen te gaan was zo geboren.
Mijn lief vond het prima dat ik wat langer dan een weekendje weg ging, zo ontzettend lief van hem, en zo bijzonder dat hij mij, ons, dit zo gunt !
En morgen is het dus zover, mijn liefvriendje moet 's ochtends nog werken en ook ik heb nog een afspraak, maar daarna vertrekken we.......wat een geweldig vooruitzicht, we hebben er allebei zo'n zin in !
Op de volgende blog is het dus weer even wachten.......ik ga eerst even een paar dagen helemaal in de ontspannen-en-genieten-modus......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten