Alles is liefde !


maandag 25 oktober 2010

Amazing days.........

Nee, het wordt geen gedetailleerd verslag, ik ga niet van minuut tot minuut vertellen hoe mijn vakantie met mijn liefvriendje is geweest.
Het waren, zoals de titel van deze blog al zegt, amazing days, dagen waarin we nog dichter bij elkaar zijn gekomen, waarin we enorm hebben genoten en ontzettend hebben gelachen.
Waarin we prachtige gesprekken hebben gehad, en we elkaar soms zo raakten dat tranen niet uitbleven.
Dagen waarin we toch wel heel veel hebben gegeten en gedronken, bij die leuke Italiaan op de hoek, in dat aparte cafe met die grappige bardame, in het hotel waar het ontbijt erg goed was.
Lachen om 'hoe zeg je dat ook alweer in het frans ?, au secours of zo, nou ja ze verstaan hier ook wel nederlands'.
Een hotelkamer waarin alles scheef was, en zo kitscherig dat het weer leuk werd, een bijzondere badkamer, lampen die aangingen als je een sprongetje maakte (en dat lukte mijn liefvriendje beter dan mij).
's Middags in slaap vallen na net een biertje te veel.
Een verrassing voor mijn liefvriendje, waar hij heel blij mee was en wat een heel bijzondere avond werd.
Gaan shoppen in een aardig stadje en toch die laarzen niet gekocht.
Films kijken in bed, met een glas prosecco en chocolaatjes erbij.
Eigenlijk willen gaan wandelen, maar de jacht was net geopend, dus dan maar weer ergens aan de koffie.
Het ontbijt op zondag missen omdat we zo diep in gesprek waren.
Lunchen in hartje Maastricht op de terugweg.
Al voorzichtig plannen maken voor een volgende vakantie .
Vier heerlijke dagen samen, ver weg van alles en iedereen, niet gestoord worden door wie of wat dan ook, alleen maar genieten van en met elkaar.
En op zondagavond weer naar huis, naar mijn lief en de kinderen, en daar ook weer heel blij van worden.
Amazing days.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten