Alles is liefde !


maandag 4 oktober 2010

Een bijzonder weekend

Zaterdagavond ben ik weer thuis gekomen na 3 heerlijke dagen met mijn liefvriendje.
Het was de eerste keer dat we zoveel tijd hadden samen. En wat hebben we daarvan genoten !
Donderdag was ik al vroeg op weg, met een tas vol broodjes en lekkere dingen want we hadden afgesproken dat ik voor het ontbijt zou zorgen.
Heel gezellig was het, om zo 's ochtends samen in bed te ontbijten, dat doen we anders ook wel, maar op deze manier was het toch wel heel leuk.
De hele dag hebben we gewoon gedaan waar we zin in hadden, er moest in ieder geval iets heel belangrijks worden geregeld en dat is gelukt (yes !), we hebben lekker lang in bed gelegen, gekletst, gelachen, samen ergens koffie gedronken en ook nog maar even gezorgd dat we 's avonds iets te eten zouden hebben, van alleen van de liefde leven krijg je op een gegeven moment toch trek.
De avond was heel bijzonder, we zijn erg geinteresseerd in tantra en hadden een afspraak voor een eerste kennismaking hiermee. Het is ons heel goed bevallen, we hebben een erg verrassende en fijne avond gehad en het staat vast dat we hiermee verder gaan.
Vrijdag stond gepland als shop-dag, maar als je het zo fijn samen hebt, en mooie gesprekken zich vormen, wil het nog wel eens heel laat worden, voordat je eindelijk aanstalten maakt te vertrekken. Nou ja, ook niet erg, van shoppen kwam dus niet zo heel veel meer, die winkels gaan ook zo vroeg dicht, maar het was wel leuk.
We zijn  lekker gaan eten bij een erg luidruchtige Italiaan. Daarna, hoewel we eerder het idee hadden uit te gaan, zijn we toch maar naar huis gegaan om film te kijken en lekker samen op de bank te hangen.
En zoals het bij ons altijd gaat, de mooiste gesprekken komen op de gekste tijdstippen, en het werd weer heel erg laat. Ik was erg emotioneel die dag, had 's ochtend al een flinke huilbui gehad, alle emoties van de afgelopen tijd moesten er blijkbaar even uit, en samen praten is dan heel erg fijn. We hebben sowieso erg veel dingen besproken, soms is dat gewoon nodig, en dat is goed.
Zaterdag was ook weer zo'n dag van we zien wel, als we het maar fijn hebben. Het leukste was wel dat we een hotelletje hebben geboekt. Ja, echt waar, we gaan er eind oktober samen een paar dagen op uit. Toen we hadden geboekt, konden we elkaar niet meer aankijken zonder te gaan lachen, het idee dat wij samen op vakantie gaan is zo geweldig leuk, dat hadden we een paar maanden geleden echt niet kunnen bedenken.

Het gevoel dat deze dagen centraal stond, kan ik bijna niet beschrijven. Zoveel liefde, zulke mooie gesprekken, zoveel tijd voor elkaar, zoveel emoties, zoveel verbondenheid. Zoals mijn liefvriendje en ik dan tegen elkaar zeggen, het is gewoon bijna belachelijk, zoveel geluk. Genieten met een grote G dus.
Het allermooiste van alles vind ik het feit dat het allemaal kan. Dat mijn lief thuis de honneurs waarneemt, zorgt dat alles op rolletjes blijft lopen, dat hij er dan is voor de kinderen en bovenal, dat hij het mij en mijn liefvriendje zo gunt. Ik ben daar zo geweldig blij mee, voel me er ook best wel een beetje schuldig over, maar word erg geraakt door de liefde die hieruit spreekt.
Ik geniet zo enorm van al die liefde van mijn twee mannen, het is gewoon bijna belachelijk.........

1 opmerking:

  1. Hey Diva Katinka, erg leuk om je verhaal te lezen en hoe jij het ervaart om van 2 mannen te houden. Terwijl ik jou verhaal lees voel ik het geluk!!
    Ik hoop dat er meerdere mensen zullen zijn die jou verhaal willen lezen en delen met jou.
    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen