Alles is liefde !


woensdag 27 oktober 2010

Een fijne dag

Vandaag was weer zo'n dag met een gouden randje. Mijn liefvriendje en ik hadden afgesproken vandaag samen koffie te drinken en even de stad in te gaan.
Zo gezegd, zo gedaan. Vanochtend was hij al vroeg bij me, we hebben bij mij thuis gezellig aan de koffie gezeten, ik heb ondertussen alvast het eten voor vanavond voorbereid, lekker gekletst, lunchen was samen met een van de kinderen ook heel leuk.
Alle kids waren vanmiddag iets buiten de deur aan het doen, mijn lief heeft helaas geen vakantie en moest gewoon werken. Mijn liefvriendje en ik zijn samen lekker naar de stad geweest, ook daar maar weer koffie gedronken (zoveel koffie als hij drinkt op een dag, pffffff).
Hij zou eigenlijk al weer voor het eten naar huis gaan, want hij voelde zich niet helemaal fit (en mannen die denken dat ze ziek zijn voelen zich erg zielig........) maar is pas ruim na het avondeten vertrokken.
Eten bij ons thuis was erg leuk,  met mijn twee mannen en mijn oudste zoon. Nou dan moet je het wel kunnen hoor, zo tussen al die kerels.......
Heel fijn vandaag was om te voelen dat het gewoon weer helemaal goed zit bij mijn lief. Hij heeft heel gezellig met mijn liefvriendje zitten kletsen, ik moest er natuurlijk ook weer aan geloven, dat schijnen ze toch wel erg grappig te vinden, net een stel kleine jongetjes die een meisje plagen zijn het dan, en lol dat ze dan hebben samen !
Het goede gevoel dat mijn lief altijd al had bij mijn relatie met mijn liefvriendje is er nog steeds, en dat is wel heel fijn. Door onze gesprekken is het voor hem allemaal weer op zijn plaats gevallen, en wat ben ik daar ontzettend blij mee..........

1 opmerking: