Alles is liefde !


zondag 1 september 2013

L.A.T.

Zondagavond, tijd voor jou om te gaan
Een lange week alleen ligt voor me
Nagenieten van twee fijne dagen
We hebben weer leuke dingen gedaan

Elk weekend samen, een luxe, ongekend,
Samen slapen en weer wakker worden
Samen niks of juist heel veel doen
Elk weekend, ik ben echt enorm verwend

Me bewust van het feit dat ik erg bof
maar door de week soms best alleen
vijf nachten zonder jouw omhelzing
een LAT-relatie is echt niet altijd tof

Ik mis je soms zó, ineens, zomaar
Vooral als ik weer niet kan slapen
Die kleine dingen van ons samen
Jouw stem, je blik, je lach, 'n gebaar

Druk met van alles, gelukkig wel
de week schiet dus wel aardig op
Door elke dag bellen, samen kletsen
komt het volgend weekend toch nog snel

Aftellen dus, vanaf zondagavond al
tot vrijdagavond, een uur of zeven
Weer samen, twee fijne dagen lang
Tot de tijd van afscheid weer komen zal





1 opmerking:

  1. Wat enorm herkenbaar.. Alleen weet ik soms niet eens wanneer we ( polylief en ik) elkaar weer zien.. soms binnen een week weer, soms 2 of zelfs 3 weken niet. Het missen is soms ondraaglijk, maar toch red ik het iedere keer weer. Je blijkt sterker te zijn op de momenten dat het nodig blijkt. Al voel ik mij soms juist heel zwak..
    Raar iets hoor dat polyamorie ;-)
    Liefs en knuf,
    ~K~
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen