Alles is liefde !


zondag 22 september 2013

Weer vijf nachtjes slapen...

Het weekend is weer voorbij... Zojuist hebben mijn liefvriendje en ik weer afscheid genomen. Pas vrijdag zien we elkaar weer. De weekenden lijken kort en gaan razendsnel, de dagen ertussen zijn lang en gaan oh zo langzaam voorbij... typisch...

Het was wel weer een lekker weekend. We hebben vrijdagavond lekker wat aangerommeld in huis, gisteren de verjaardag van derde gevierd en 's avonds gezellig 'bankgehangen' met de kids. Vandaag was een muzikale dag. Ik was gevraagd zangworkshops te organiseren voor een inloopmiddag bij het jongerencentrum. Helaas was er nauwelijks animo voor, net als voor de gitaar- en slagwerkworkshops. Niet getreurd, we zijn gewoon zelf muziek gaan maken. Mijn liefvriendje was vroeg in de middag eerst met derde de stad in geweest om te gaan shoppen, en nadien kwam hij bij mij een kijkje nemen. Dat kijkje duurde maar eventjes, want al heel snel stond hij mee te doen en vormden we een soort van familiebandje, samen met onze neef, die ook gezellig een nootje mee was komen spelen. Super leuk ! Ook de oudste twee waren van de partij, heel gezellig !

Thuisgekomen hebben we samen gegeten. Daarna was er nog even tijd om te knuffelen en uit te spreken dat we het weer heerlijk hebben gehad samen, maar de weekends toch wel héél erg snel voorbij vinden gaan en toen moest hij weer vertrekken. Op naar een nieuwe, lange werkweek. Vijf dagen en nachten zonder elkaar. LAT-ten heeft heel veel voordelen, maar op zondagavond is het nadeel even heel duidelijk... Nog vijf nachtjes slapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten