Alles is liefde !


vrijdag 27 september 2013

Een bijzondere werkdag

Gisteren had ik een wel heel lange werkdag. Eén die duurde van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds. Een werkdag vol nieuwe indrukken en activiteiten, waarbij het hele team de hele dag betrokken was. Een werkdag ook met heel veel lol, lekker eten en de nodige borrels, gewoon onder werktijd. Altijd al gezegd dat ik een bijzondere job heb... *grinnik*

Nee, natuurlijk was dit geen reguliere werkdag. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat er werkgevers zijn die borrels onder werktijd een goed idee vinden. Deze dag stond in het teken van ons team-uitje. Lekker de hele dag op stap met alle collega's. Interessant, leerzaam en heel gezellig was het. We zijn de hele dag bezig gehouden met leuke activiteiten en hebben heerlijk gegeten. En gedronken, want ja, dat hoort er op zo'n dag natuurlijk ook bij. Ik had het geluk dat een lieve collega me wilde ophalen en weer thuis brengen, dus ik kon ook een lekker drankje nemen. Maar we hebben vooral veel gelachen. Ik maak deel uit van een erg leuk team, met allemaal leuke en gezellige mensen. De lachsalvo's volgden elkaar de hele dag door in hoog tempo op. Op kantoor is het altijd al gezellig, maar op deze dag, in zo'n setting was het helemaal een feest !

Ik heb enorm genoten en vind het jammer dat het éénmalig was voor mij. Mijn job is immers een tijdelijke, en bij het volgende team-uitje ben ik dus niet meer bij. Maar deze heb ik toch maar mooi  meegepikt ! Heerlijk toch, om aan het einde van je werkdag met buikpijn van het lachen thuis te komen ! En nog heerlijker dat dat op een reguliere werkdag ook wel eens gebeurt ! Je zult zo'n baan hebben ! ㋡


Geen opmerkingen:

Een reactie posten