Alles is liefde !


maandag 7 januari 2013

Stilte voor de storm ?


Gisteren had ik een wel heel relaxed en rustig dagje. Heerlijk ! Nog één dagje niets hoeven. De komende tijd gaat dat er namelijk niet echt van komen denk ik, in ieder geval niet door de week !

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. De start  van mijn revalidatie-traject, dat in totaal twaalf weken gaat duren. Twaalf weken, vier dagdelen per week. Soms maar één uurtje, soms wel vier. Elke keer op en neer rijden. Tussen twee sessies door wachten. Huiswerk. Het zal veel tijd gaan kosten. En inspanning. Ik denk dat ik menig dagje erg moe thuis zal komen. Maar goed, dat is ook een kwestie van wennen. Neem ik aan tenminste…

Gisteren was dus wel heel erg lekker. Nadat ik zaterdag met derde, jongste en mijn liefvriendje naar de dierentuin was geweest, en we ’s avonds gesmuld hadden van een door mijn lief bereidde heerlijke Indonesische maaltijd, ben ik daarna met mijn liefvriendje meegegaan. We hadden een verjaardagsfeestje die avond, dat erg gezellig was. Toch wel moe van zo’n dagje dierentuin zijn we, toen we eenmaal thuis waren, direct ons bed ingedoken. Ik heb maar liefst acht uur aan één stuk door geslapen. Zo heerlijk, en ook zó nodig…

We hebben de rest van de dag heel rustig aan gedaan. Eerst lekker uitgeslapen en nagedoezeld natuurlijk ! Pas tegen lunchtijd waren we beneden. Na de heerlijke tosti’s van mijn liefvriendje hebben we de kerstboom opgeruimd. Ook weer fijn, ruimte in huis. Daarna zijn we op de bank gekropen met een goede film. Met wat er in huis was (en dat was niet zo veel, want we hadden natuurlijk geen boodschappen gedaan) heb ik rond zes uur een lekkere maaltijd in elkaar weten te flansen en toen was het alweer tijd om in te pakken en op te ruimen. Morgen roept, na twee weken vakantie, de plicht ook weer voor mijn liefvriendje.

Lekker, zo’n rustig dagje niets doen. Komende week wordt een hele drukke. En spannend. En vermoeiend. Gelukkig wordt het volgend weekend weer iets rustiger. Hoewel… ook niet ! 
Dan is het namelijk dubbel feest ! Eerst de aankomende week maar eens door zien te komen…pfffff…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten