Alles is liefde !


woensdag 16 januari 2013

Huiswerk


Alsof ik weer terug in de tijd ben gegaan... Zo voelt het een beetje, als je weer huiswerk moet maken. Voor diverse onderdelen van het revalidatietraject moet ik ook thuis aan de slag. Oefeningen doen, lijsten invullen, opdrachten maken... En het moet op tijd af, net als vroeger op school. Ik vind het wel grappig. Vanochtend moest ik erg lachen toen een meiske van begin twintig tegen me zei: 'Ik geef u dit mee als huiswerk voor de volgende keer...'. Ik zette het nog braaf in mijn agenda ook ! Helemaal leuk !

Maar, even serieus, het is niet voor niets natuurlijk. Ik ben niet alleen maar vier dagdelen per week bezig met revalideren, het gaat thuis ook gewoon door. Wat ik leer in het revalidatiecentrum, zal ik thuis moeten toepassen. Die huiswerkopdrachten zijn er op gericht dat te bewerkstelligen. Het is dus hartstikke nuttig. En kost best veel tijd. Dat ook. Maar goed, dat wist ik toen ik hier aan begon. Dat hoort erbij.

Huiswerk maken, het is wel heel lang geleden. Maar... ik kan het nog steeds ! *grijns*

1 opmerking: