Alles is liefde !


vrijdag 11 januari 2013

De kop is er af !

Het begin is gemaakt. Een begin met veel leermomenten. Daar zat deze week vól mee ! Na drie dagen revalidatie ben ik best blij dat het nu weekend is. Even niet nadenken over grenzen stellen, conditie opbouwen, spieren oefenen, pijnregulering en weekschema's.

De eerste drie dagdelen zitten er op. Nuttige dagdelen, dat zeker ! Voor het eerst in tijden heb ik weer eens gesport. Dat viel nog niet mee ! Gelukkig viel de spierpijn achteraf wel mee, alleen mijn rug was het er niet mee eens. Maar dat is een kwestie van rustig opbouwen en wennen. Zegt men...

Het was een druk weekje. Buiten de revalidatie om zijn er natuurlijk nog veel meer dingen. Het revalideren doe ik er gewoon bij *grijns*. Volgende week ga ik weer met frisse zin verder. Maandagochtend begin ik met een uurtje ergotherapie en daarna ga ik een uur de fittness-ruimte in. BAM !

Maar nu eerst weekend. En wat voor één ! Een dubbel feestweekend wordt het ! Morgen is mijn liefvriendje jarig, hoera, en we vieren ook dat we twee-en-een-half jaar samen zijn ! Dat wordt dubbel genieten !

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de twee feestjes lief dinnetje! Heb je de bon al verzilverd.....of ga je dat dit weekend doen? Veel plezier met feest vieren. XXX
    F

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feestvarkentjes, geniet er van hoor xxx

    BeantwoordenVerwijderen