Alles is liefde !


dinsdag 4 september 2012

Twee relaties

Twee relaties
één al jaren lang, en zo vertrouwd
de ander nu twee jaar, net zo vertrouwd

Twee relaties
Eén rustig kabbelend, met dagelijkse zorgen
De ander rustig bruisend, met weinig zorgen

Twee relaties
Eén met momenteel veel onrust
de ander een rustpunt in woelig water

Twee relaties
Eén die nu heel veel aandacht behoeft
de ander die ook aandacht nodig heeft

Twee relaties
Eén waarbij altijd een heel gezin hoort
De ander, bijna altijd met z'n twee

Twee relaties
Eén die even niet zo lekker loopt
De ander, die meestal als vanzelf gaat

Twee relaties
Eén met heel veel werk te verzetten
de ander die ook onderhouden moet worden

Twee relaties
Eén met worstelen en boven zien te komen
De ander met soms kleine strubbelingen

Twee relaties
Heel verschillend, maar bij allebei gaat het om veel houden van. Allebei even diepgaand en intens. En voor mij allebei heel fijn, ieder op hun eigen manier. Ook al is het bij de één momenteel wat moeilijker dan bij de ander, ik ga er voor en blijf dat doen.

Twee relaties
Twee keer houden van, van twee mannen die van mij houden
want dat is wat ik wil, dat is wie ik ben...



3 opmerkingen:

  1. De diepte en de worsteling is te voelen. Als een Phoenix herrijzend uit de as.....De eerste zin uit mijn favoriete gedicht, die ik zo van toepassing vind op jullie. Zend jullie veel Licht, Liefde en kracht toe♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties via Twitter:

    ★ Mooi, open en oprecht!! X

    ★ Het leven is niet altijd makkelijk maar heb respect voor je. #blog

    BeantwoordenVerwijderen