Alles is liefde !


donderdag 20 september 2012

Goed bezig ?

Het is pas half 11 en ik ben al heel produktief geweest... De vaatwasser is leeg, ik heb al van alles geregeld, opgeruimd en last but not least, die enorme berg strijkgoed, waar ik al een poos tegen aan hik, is helemaal weggewerkt en ligt netjes in de kast. Nu even een kop koffie, hier een schrijfsel plaatsen, en dan snel nog even stofzuigen en met de franse slag een poetsdoek door de keuken halen. Daarna douchen is ook geen overbodige luxe...

Wat een ijver ! Nou ja, normaal doe ik niet zoveel in zo'n korte tijd, dat lukt meestal ook niet, maar vanavond, na eerst straks nog een dubbele sessie fysiotherapie in het kader van mijn revalidatieproject, begint mijn weekend met mijn liefvriendje al. En dan wil ik het thuis toch een beetje ordelijk achterlaten...

Of het slim is om me zo uit te sloven ? Nee ! Want mijn rug wil echt niet meer, m'n hele lijf doet pijn en ik ben nu al ontzettend moe... En dan is de dag nog maar net begonnen, pfffff.
Gelukkig kan ik de komende dagen uitrusten. We zijn van plan er een rustig weekend van te maken, dus dat komt wel goed. Nu nog even flink aan de slag en dan... relaxen !
Fijn weekend allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten