Alles is liefde !


donderdag 6 september 2012

#friettweetup


Eindelijk was het dan zover. Ik zou hen gaan ontmoeten. Twee ontzettend lieve tweeps en Facebook-vrienden, met wie ik bijna dagelijks wel even contact heb. Even goedemorgen zeggen, even zwaaien. We steken elkaar een hart onder de riem en zorgen voor #tweepcare als dat nodig is. En als dat niet nodig is ook. Jammer genoeg wonen ze heel ver weg, maar waren nu in de buurt, waardoor we elkaar eindelijk eens 'in het echie' konden zien.  En ze bleven natuurlijk ook gezellig eten. Frietjes, want daar ging het al heel lang over in tweets en postings. Een echte #friettweetup moest het worden ! En dat is gelukt !

De dikke knuffel bij de begroeting vertelde ons al dat het een heel fijne middag zou worden. En dat was het ! We hebben heerlijk zitten kletsen en lachen. Ik vergat al bijna een tweede kopje koffie in te schenken, zo druk zaten we te praten ! Intussen stroomde het huis vol, want lief en kids kwamen ook thuis. Die avond zouden we dan ook met negen mensen aan tafel zitten. Wat een drukte ! Tja, een bezoekje aan huize Diva is niet echt bevorderlijk voor je rust… daar kwamen mijn gasten al snel achter… *grijns*

Aan tafel was het ook een gezellige boel. Mijn lief had enorme hoeveelheden friet gebakken en in een flink aantal snacks voorzien. Maar met zo’n grote club verdwijnt zo’n berg eten in no time als sneeuw voor de zon. Ook tijdens en na het eten raakten we niet uitgepraat. Toen het voor mijn lieve gasten tijd werd om te vertrekken, hebben we met een enorm dikke knuf afscheid genomen. Jammer dat het er al weer op zat, we waren nog lang niet uitgekletst… Maar wie weet komt er snel een volgende keer, zo heel onoverkomelijk ver weg wonen ze nu ook weer niet… En zelfs mijn blauwe bolide kan die reis wel aan, zolang ik onderweg maar geen bergen tegenkom… *schater* 

De #friettweetup was dus zeer geslaagd ! Het was een feest om ‘mijn’ Engeltje en haar lief te mogen ontmoeten. Hopelijk gaan we elkaar vaker zien... Tot die tijd twitteren en feestboeken we. Tenminste, als internet werkt ㋡  Dank jullie wel lieverds ! *kus*

1 opmerking:

  1. Via Twitter:

    ★ Wat een leuke blog weer! Jij ontmoet zo wel veel tweeps zeg. Blijf schrijven, ik geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen