Alles is liefde !


maandag 9 januari 2012

Een hele week feest !

Als snel nadat mijn liefvriendje en ik een relatie kregen, kreeg ik er een hele gezellige familie bij. Mijn liefvriendjes kinderen en zijn broer en zus met hun gezinnen hebben me allemaal heel hartelijk verwelkomd. Heel bijzonder, als je bedenkt dat het voor hen best vreemd zal zijn, ik ben dan wel zijn vriendin, zijn partner, maar ook met iemand anders getrouwd… Desalniettemin ben ik van harte in de familie opgenomen, en daar ben ik heel erg blij mee.

Ook andere mensen rondom mijn liefvriendje hebben me fijn verwelkomd. Ik ga overal met hem naar toe, naar feestjes, verjaardagen, optredens van zijn bands, dansclub-avonden, bijeenkomsten van het werk, stappen met vrienden ... alles wat belangrijk in zijn leven is, doen we samen. In de niet-familie kring is niet iedereen op de hoogte van hoe het nu precies zit, en dat hoeft ook niet. Voor hen ben ik gewoon zijn partner, en ze vinden het leuk als ik er bij ben, en verwachten het vaak zelfs. Dit weekend werd dat ook weer bevestigd...

Zaterdagavond was er een dansbijeenkomst. Mijn liefvriendje is geen lid meer van een club, maar gaat zo af en toe nog wel naar bijeenkomsten. En ik ga dan, als het even kan, met hem mee. Zaterdag was er een grote nieuwjaarsparty, waar ook zijn kinderen naar toe gingen. Dat was dus al heel gezellig. Daarnaast waren er verschillende mensen van de club waar hij eerst lid van was. Zo leuk om hen weer eens te zien, en dat was duidelijk wederzijds. We hebben dus een heel gezellige avond gehad. 

Na lekker lang uitslapen (want natuurlijk gingen we weer schandalig laat naar bed) was het feest… Komende donderdag is mijn liefvriendje jarig, en gisteren hebben we dat alvast met zijn familie gevierd. We waren allemaal te gast bij mijn liefvriendjes  broer, die deze week ook jarig is, en wat was het weer een gezellige boel ! Het was alleen jammer dat zijn kinderen verhinderd waren, maar gelukkig kwam liefvriendjes oudste zoon tegen etenstijd nog even deel uit maken van het leuke feest. 

Het was een heerlijke dag ! Met gejuich werden we begroet door een klein neefje dat geen middagdutje wilde doen, en toen later ook de andere neefjes en het kleine nichtje er waren, werd het helemaal een echt feestje. Luidkeels werd de jarige job toegezongen, inclusief een heleboel hoog in de lucht gestoken armpjes tijdens het hiephiephiep hoera roepen, zo schattig ! Er waren kadootjes voor de jarige broers, allerlei lekkers en bovenal een hele hoop warmte en gezelligheid. Echt genieten !

En dan moet het échte feest nog beginnen… Komende woensdagavond ga ik al naar mijn liefvriendje, zodat we donderdag samen zijn verjaardag kunnen vieren. Ik heb al leuke plannen voorbereid voor die dag, heb bijna alles rond intussen, dus dat komt helemaal goed. Op diezelfde dag zijn we ook anderhalf jaar samen, maar dat vieren we pas vrijdag. Waarom zou je maar één dag feesten, als het ook twee dagen kan, toch ?  Voor die dag heeft mijn liefvriendje al van alles gepland. We weten geen van beiden wat ons te wachten staat, en dat valt echt niet mee voor iemand die zo nieuwsgierig is als ik…
De rest van het weekend zijn we ook samen, maar de zaterdagavond is gereserveerd voor een leuk uitje met z’n drieën. Daar heb ik ook heel veel zin in ! Het wordt een swingende, muzikale avond, en voor muziekliefhebbers zoals wij alle drie zijn, is dat natuurlijk helemaal goed.

Ik heb dus weer een feestelijke en heerlijke week in het vooruitzicht ! Lucky me…

1 opmerking:

  1. Reacties via Twitter:

    ★ leuk hoor, het gaat goed met de polyamorie in huize diva :-)

    ★ je blog gelezen...heel knap van wat betreft je levensstijl,geniet er van..

    BeantwoordenVerwijderen