Alles is liefde !


maandag 19 september 2011

Wat ik zou willen.....

Ik zou willen.....
dat ik niet zo onzeker was
dat al mijn twijfels er niet zouden zijn
dat ik me gewoon zeker zou voelen
dat ik niet zo snel in de war zou raken
dat mijn angsten niet zouden bestaan
dat ik geen beren op de weg zou zien

Ik zou willen
dat genieten vanzelfsprekend was
dat er geen ‘wat als…..’ zou zijn
dat het goede gevoel er altijd was
dat vooroordelen niet bestonden
dat angst voor afwijzing zou verdwijnen
dat openheid altijd gewaardeerd zou worden

Wat ik zou willen, zijn voornamelijk dingen waar ik zelf het hardst aan moet werken.
Waar ik al hard aan werk. Maar dat neemt niet weg dat ik toch wel heel graag zou willen,  dat het gewoon in één klap goed zou komen.
Kon ik maar toveren……

10 opmerkingen:

  1. Lieve Mooie Krachtige Diva,

    Wat jij zou willen is er al, het zit alleen zo diep bij je verstopt. Ik wil niet het woordje moeten gebruiken maar even weet ik het niet anders te zeggen:

    Je moet luisteren naar jou innerlijke wijsheid. De wijsheid en je weten je zekerheid, je goede gevoel, je heldere ik, je zuivere jij. Jou puurste vorm van zijn en weten zit diep binnen in jou verborgen. Laat haar maar stralen en naar boven komen. Stapje voor stapje maak je Innerlijke Godin en Droom wakker.

    Roep haar aan en Straal!!!

    Heel veel Liefde en een enorme warme zachte knuffel!
    Miran

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de positieve blogs leuker.....
    Wahaha *proest* nee hoor divalief, als je het nou voor elkaar hebt, dat toveren... tover je voor mij dan ook even?
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie via Twitter:

    ★ Doorgaan met wensen en doorgaan met leven zoals het goed voelt dan komt alles op z'n pootjes terecht! Dan tover ik er even een innerlijke glimlach voor je bij! Zie je wel hoe mooi je bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nog een Twitter-reactie:

    ★ Heel mooi dat je ook je kwetsbare kant in een blog hebt verwerkt. Het maakt je compleet, mooi zoals je bent. Minder twijfelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nog één, ook via Twitter:

    ★ Weer een schitterend mooie ijzersterk en herkenbaar stukje tekst meis.... #digitale knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Katinka, heel herkenbare gevoelens en twijfels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Twitter kwamen ook de volgende reacties binnen:

    ★ De kwetsbaarheid zo kunnen uitten is een teken van ware kracht!! Mooi! xx

    ★ Positief blijven meis, en genieten van hetgeen je overkomt zonder vragen te stellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje. Vorige week werd je nog aangevallen omdat je alleen maar jubelende dingen over jezelf zou vertellen en niet de moeilijke en lastige. Dit bewijst toch weer het tegendeel.
    Volg je hart en alles komt goed.

    Xx je weet wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via Twitter:

    ★ Heel mooi en herkenbaar. Het zit er al meis, diep van binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Diva,
    Positiviteit is een prachtig ding, maar soms 'bedenk' je positiviteit met je mind en komt het van buitenaf, dan voel je het niet van binnenuit, vanuit je hart. Soms moet je door de beperking heen om dat te kunnen voelen, en dan ga je soms ook door je onzekerheid heen, door je twijfel, door je verwarring. En ook dat heeft waarde voor je. Ook die gevoelens brengen je verder. Dus verzet je er niet teveel tegen, want je eigen weten heeft alle antwoorden en jouw zuiver hart brengt je uiteindelijk toch weer op je weg en jouw pad. Vergeet niet onderweg te genieten, want ook het onkruid kan mooi zijn. Lieve Diva, je bent altijd positief, maar geen zon zonder maan en geen dag zonder nacht. Dus zoals je zelf weet, het hoort het allemaal bij jou. In alle volledigheid. En uiteindelijk ga je toch weer voorwaarts, met geloof en een hoop liefde. xxx

    BeantwoordenVerwijderen