Alles is liefde !


vrijdag 30 september 2011

Op stap

Niet alleen een leuke vakantie heb ik in het vooruitzicht, ook een heel gezellig weekend !
Vanavond ga ik samen met mijn twee mannen naar het theater, naar een concert van een Vlaamse a-capellagroep. Zo leuk dat we met z'n drieën gaan !! Mijn liefvriendje komt straks gezellig eten, en daarna gaan we lekker op stap.

Morgen staat een dagje uit met mijn liefvriendje op het programma. Altijd leuk om samen iets gezelligs te ondernemen. We doen veel leuke dingen samen momenteel, en dan gaan we ook nog samen op vakantie ! Ik geniet me drie slagen in de rondte, maar dat was al wel duidelijk geloof ik.....

1 opmerking:

  1. Ja hoor lieverd, helemaal duidelijk en je van harte gegund (wat een raar woord eigenlijk)
    Veel plezier maar weer!!

    XX Freda

    BeantwoordenVerwijderen