Alles is liefde !


woensdag 28 september 2011

Voorbereidingen


Volgende week om deze tijd ben ik met vakantie. Wat een heerlijk vooruitzicht !
Samen met mijn liefvriendje ga ik er een weekje tussenuit. We hebben er onwijs veel zin in, hoewel het ook nog wel een beetje onwerkelijk is. Het echte vakantiegevoel hebben we nog niet, maar wel al een heleboel voorpret natuurlijk. Als we volgende week in het holst van de nacht richting Schiphol rijden, zal dat gevoel ongetwijfeld meer dan aanwezig zijn !

Maar voor het zover is moet ik nog een heleboel regelen. Het is tenslotte niet niks, zo maar een week van huis. Mijn lief neemt thuis de honneurs waar, zo geweldig is dat ! Hij gunt me deze vakantie heel erg, ook al betekent dat dat hij er een hele week alleen voor staat, en ook nog gewoon moet werken. Ik ben daar zo onnoemlijk blij mee, ben hem heel  dankbaar dat het allemaal kan en mag, dat hij het allemaal mogelijk maakt….. 

De komende dagen staan in het  teken van lijstjes afwerken. Opvang regelen voor de kinderen, in ieder geval voor de twee jongsten, zorgen dat allerlei zaken zijn afgehandeld, de was goed bijhouden zodat er niet al direct volle wasmanden op mijn lief staan te wachten, dat soort dingen.

En natuurlijk plannen voor de vakantie maken…. Wat willen we perse gaan zien, wat gaan we doen, en hoe doen we dat dan ? Gidsjes bestuderen, rondsnuffelen op internet, routes bekijken. Hoe, wat, waar, wanneer….. op zich zijn dat natuurlijk wel heel leuke klussen.

Dus nu ga ik nog heel even genieten van de rust in huis, kopje koffie er bij en dan ga ik eens flink aan de slag !


1 opmerking:

  1. Reacties op Twitter:

    ★ Wat een heerlijk vooruitzicht die vakantie en wat een lieve man heb jij.

    ★ leuk hoor! Geniet maar flink van de voorpret, ook erg lief van je lief. #polymazzelaar

    ★ Lukken je voorbereidingen voor je vakantie een beetje? Wat een heerlijk vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen