Alles is liefde !


zondag 18 september 2011

Ontmoetingen


Een #tweetup en een koffie-afspraak, en dat in één weekend ! Het is altijd een feest om nieuwe mensen te ontmoeten.

Zaterdag had ik een heel gezellige #tweetup met twee enorm lieverds helemaal in het verre Zeeland.We hadden al heel veel tweets uitgewisseld, mooie en soms hilarische gesprekken op msn gevoerd, en elkaars Facebook veelvuldig gespamd, dus werd het tijd om ook eens in real life af te spreken.
Wat een leuke dag was het ! We hebben fijne gesprekken gehad, enorm gelachen, heerlijk (en veel !) gegeten, zijn even lekker uit  gaan waaien en hebben  ook nog mogen genieten van een heuse theatervoorstelling door de kinderen (en wat een schatten zijn dat !).
Ik heb een heerlijke dag gehad, en erg genoten van alle warmte en gastvrijheid.
Dat moeten we echt snel weer doen, en dan wordt het een #tweetup bij ons in Brabant !

Vanmiddag had ik een gezellige koffie-date met een bijzondere man. Na diverse mails over en weer leek het ons leuk om elkaar te ontmoeten, omdat we beiden het gevoel hadden dat we elkaar veel te vertellen zouden hebben.
En dat was ook zo. Het klikte direct en we hebben in een rustig kroegje twee uur onafgebroken zitten praten. Over het leven, over muziek, over dans, over de liefde, over relaties, over polyamorie……
Het mooie was dat we over heel veel dingen dezelfde ideeën hadden. Dat praat heerlijk, want je hoeft de ander niets uit te leggen. Aan een half woord heb je dan genoeg en die herkenning is heel fijn. Een mooie ontmoeting was het en we hebben afgesproken elkaar weer te zien.

Er komen zoveel prachtige mensen op mijn pad ! Ik geniet daar enorm van en vind het een voorrecht om met deze mensen kennis te mogen maken. Ik word er in ieder geval steeds heel erg blij van !


1 opmerking:

  1. *ktjeng* Beter vond je het leuk! Hihihi :|
    Wij vonden het ook echt heel erg gezellig en komen zeker ook een keer bij jullie aanwaaien. Kan ik lekker met G. kletsen, want die is ook zo spiritueel :P:P
    Dikke kus van ons!

    BeantwoordenVerwijderen