Alles is liefde !


donderdag 8 september 2011

#gezellig

Wat was het #gezellig gisteren op Twitter ! Ik begon niet goed 's ochtends, had een echte baaldag, maar dankzij de hashtag #gezellig keek ik 's avonds terug op een heel leuke dag.

Het begon met koffie..... Ik tweette dat ik koffie ging drinken, daar reageerde iemand op met als toevoeging #gezellig, ik antwoordde met dezelfde hashtag, en voordat we het wisten gingen de #gezellig's over en weer.
Steeds meer mensen gingen mee doen, en toen er steeds meer #gezellig's de timeline in vlogen, opperde ik op een bepaald moment dat we maar eens moesten proberen om #gezellig trending te krijgen.....

Dat is niet gelukt, maar met zoveel #gezellig's was het wel ontzettend #gezellig !

1 opmerking:

  1. Wat gezellig om te lezen dat je toch een gezellige dag hebt gehad. Ik mis hier nog wel je gezellig-e stroopwafels. Maar goed, die zijn gisteren al opgegeten. Ik hoop dat je dag vandaag wat gezelliger is begonnen. Fijne dag en hou het gezellig!
    Liefs, Freda

    BeantwoordenVerwijderen