Alles is liefde !


woensdag 21 september 2011

Benieuwd.....


Komende zaterdag komt er weer zo’n moment waarop het logisch is om te vertellen wie die leuke man met wie men mij zo vaak samen ziet, nu eigenlijk is….

Die avond ga ik namelijk optreden met mijn band. Omdat ik komend weekend bij mijn liefvriendje ben, ga ik er dus met hem heen. Mijn lief komt natuurlijk ook kijken, samen met onze oudste kids en lieve vrienden, maar zij zijn er pas veel later. En na het optreden gaat mijn lief met de kids naar huis en ik ga weer met mijn liefvriendje mee…..


Ik ben dus heel benieuwd of mijn bandleden (en hun partners) nu wel vragen zullen stellen. Tot nu toe is dat nog steeds niet gebeurd.  Misschien ga ik het ze ook wel zelf vertellen. Ik ben hartstikke trots op mijn liefvriendje en vind het vervelend om hem steeds voor te moeten stellen als ‘een vriend’. Hij is tenslotte veel en veel meer dan dat......

Ik wacht het allemaal rustig af, en zie vanzelf wel wat er gaat gebeuren. Het is in ieder geval meer dan fijn dat mijn mannen er allebei zijn die avond ! 

Wordt vervolgd ? Daar ben ik zelf dus ook erg benieuwd naar......

2 opmerkingen:

  1. O, dit is echt spannund Tinkerbell!
    Ben benieuwd xT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeee en Jij weet nu hoe het is gegaan. Nu ik nog haha. Hoe is het gegaan???

    Xxx je weet wel

    BeantwoordenVerwijderen