Alles is liefde !


woensdag 17 augustus 2011

Living the good life.....

Als ik zo eens bekijk wat er voor de komende tijd allemaal weer op het programma staat, dan word ik bij voorbaat al helemaal blij ! Mijn agenda staat weer barstensvol met leuke dingen, en er komen nog steeds gezellige afspraken bij !

Een kleine greep ? Een gezellige dag met lieve vrienden (en dat is al vandaag !). High tea-en met een dierbare vriendin. Op stap met vrienden van mijn liefvriendje. Een dagje uit met zijn familie. De verjaardag van derde. Naar de film met mijn moeder. Een inspirerende workshop. De 25-jarige bruiloft van heel goede vrienden. Naar de sauna met een andere lieve vriendin. Naar het theater met mijn mannen. Een heuse tweet-up in Zeeland. Een optreden met mijn band. Een bijzonder dagje uit. Een weekendje weg met mijn lief. Een paar dagen er op uit met mijn liefvriendje.
En dan kijk ik nog niet verder dan medio oktober......

Soms moet ik mezelf echt even knijpen, droom ik dit heerlijke leven of is het echt allemaal zo leuk ?
Na zo'n kneepje (au !) realiseer ik me dat het écht zo is, ik heb een meer dan geweldig leuk leven ! Ken je de term 'supercalifragilisticexpialidocious' ? Nou, zoiets dus ! Yes yes yes !


1 opmerking: