Alles is liefde !


maandag 22 augustus 2011

Aan de slag !

De vakantie zit er weer op ! Jongste is vandaag weer begonnen. Het viel niet mee om weer zo vroeg op te moeten staan (wakker worden van de wekker is toch anders dan uit jezelf wakker worden) en ook voor jongste was het een hele opgave om zijn warme bedje uit te komen.
De oudste kids mogen nog een weekje uitslapen, maar ook voor hen begint het normale leven binnenkort weer. Mijn mannen zijn al sinds vorige week weer aan het werk en ik ben de bofferd, ik hoef nog even niets.

Nou ja, niets...... Ik hoef dan wel niet te werken, maar het huishouden gaat natuurlijk gewoon door. De laatste tijd heb ik dat ook wel een beetje laten versloffen, als iedereen thuis is ga ik niet uitgebreid poetsen. Maar nu alles weer een beetje een ritme gaat krijgen, moet het er toch weer van gaan komen *slaakt diepe zucht*. Ik heb me voorgenomen om de komende tijd eens wat grote klussen aan te pakken. Zo moeten alle kledingkasten nodig eens opnieuw worden bekeken, de kids groeien als kool, dus er kan waarschijnlijk veel uit. De keukenkastjes mogen ook wel eens een grote beurt krijgen, evenals de voorraadkast en zo zijn er nog veel meer klussen die al langer op mijn lijstje staan. Er ligt nog administratie te wachten (ook zo'n hobby van me) en het nieuwe schooljaar kent ook de nodige te regelen zaken.

Ik hoef me dus niet te vervelen de komende tijd. Na dit geblogd te hebben (en na een lekker kopje koffie) ga ik eens flink in actie komen ! Dan kan ik aanstaande woensdag ook weer met een gerust hart vertrekken voor een heel lang en gezellig weekend met mijn liefvriendje !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten