Alles is liefde !


donderdag 18 augustus 2011

Een gezellig poly-dagje

Sinds mijn lief en ik zo'n anderhalf jaar geleden het poly-pad zijn gaan bewandelen, hebben we al veel lieve mensen ontmoet. Sommige van die ontmoetingen zijn tot een warme, hechte vriendschap gegroeid. Vriendschappen waar we heel blij mee zijn en die we koesteren.

Gisteren hadden we een heel fijne dag bij zulke lieve vrienden.
Pas na middernacht kwamen we thuis, het was ook zo gezellig !
Omdat we niet dicht bij elkaar wonen, spreken we niet heel vaak af. Dus als we dat doen, maken we er meteen maar een hele dag van.

Het was echt super gezellig ! We hebben lekker bijgekletst, de kids hadden het allemaal prima naar de zin, we hebben gezellig samen gegeten (en gedronken natuurlijk, de wijn smaakte heerlijk), en het weer werkte ook nog eens mee.
Onze vrienden leven ook polyamoreus, en we hebben kennisgemaakt met zijn poly-lief, leuk was dat ! Het poly-liefje van onze vriendin had ik al eens ontmoet, maar hij kon er helaas niet bij zijn gisteren. Mijn liefvriendje was wel van de partij, hij kwam na zijn werk gezellig mee-eten.
Leuk leuk leuk !

We hebben erg gelachen, maar ook heel fijne gesprekken gevoerd. Als je allemaal polyamoreus bent, hoef je elkaar niets uit te leggen. Het is heel leuk om de verschillen in beleving te zien en om het daarover te hebben. Voor iedereen is het anders, al naar gelang de situatie en de verschillende wensen die er bij een ieder zijn. Mooi om te horen hoe het bij anderen gaat, hoe anderen het beleven en waar zij tegen aan lopen, wat zij moeilijk vinden. Je kunt veel van elkaar leren, maar elkaar ook tot steun zijn, als het eens niet zo lekker gaat.

Het was een bijzonder fijne dag en heerlijk om onze vrienden weer te zien. Dat moeten we echt vaker doen ! Een dagje sauna met mijn vriendin is in ieder geval al vastgelegd !

1 opmerking:

  1. Hallo Katinka, Ik heb je blog gelezen en is voor mij als man ook heel herkenbaar en begeef me in een soortgelijke situatie waar ik het best moeilijk mee heb. Jouw blog steunt me daarin waavoor dank. Ja dames mannen kunnen ook gevoelens hebben zelfs de hardste taaiste en degene waar je het niet van verwacht en ik was zelfs de laatste waar ik het van had verwacht. mr-blanco

    BeantwoordenVerwijderen