Alles is liefde !


maandag 28 oktober 2013

Bijna als vanouds...

We hadden een heerlijke zaterdag, mijn liefvriendje en ik. Een zaterdag zoals we die in het begin van onze relatie ook regelmatig hadden. Het was geweldig om dat gevoel van vrijheid, dat toen zo kenmerkend was, weer even een beetje terug te halen.

Gewoon een dagje gaan shoppen in onze favoriete stad zorgde er voor dat we die vrijheid weer even voelden. Helemaal niets aparts of geks dus. Maar datzelfde dagje shoppen in diezelfde stad stond toen met grote regelmaat op onze agenda. Dat kon ook makkelijk, in die weekenden was ik bij mijn liefvriendje, waren we met z'n tweetjes, in zijn huis, en hadden we alle tijd van de wereld.

Nu is alles anders, zijn we in de weekenden in mijn huis en die tijd is niet meer zo vanzelfsprekend. Nu moeten we die tijd echt maken, en kunnen we niet meer zo maar samen op pad. Dat is helemaal niet erg, en onze weekenden samen zijn nog steeds fantastisch, maar dat gevoel van vrijheid mis ik soms wel een beetje...

Mijn liefvriendje weet dat en stelde dus voor om een 'ouderwets' lekker dagje samen in te plannen. Al met al zijn we niet eens zo heel lang weg geweest, maar het was zo fijn ! Halverwege de ochtend zijn we vertrokken en we waren vóór het avondeten weer thuis, om gezellig samen met de kids te eten. We hebben er allebei intens van genoten, zowel van het samen weg zijn, als van het vrije gevoel. Het was weer als vanouds, nou ja, bijna als vanouds, en het was héérlijk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten