Alles is liefde !


maandag 21 oktober 2013

Done ! ✓

Het was een aardige lijst, die to-do-list van mij. Er stond zoveel op dat ik eigenlijk dacht nooit alles te kunnen af✓ ✓ . Nieuwe, maar vooral ook veel achterstallige klussen stonden er op. Kleine karweitjes, maar ook grote, tijdrovende klussen, die ik niet alleen kon doen. Zo'n lijst, waarvan je denkt dat je 'm nooit weggewerkt krijgt. Maar gelukkig staan er inmiddels al heel wat ✓ ✓  op !

Mijn liefvriendje en ik hebben voor al die aan te pakken zaken een planning gemaakt. Grote klussen hebben we op bepaalde data in de agenda gezet, de kleine doe ik tussendoor, gewoon een kwestie van tijd maken en dan is het 'appeltje-eitje' en zo gedaan. En zo'n kunnen zetten geeft me toch een goed gevoel !

Afgelopen weekend hebben we een flinke klus gedaan, twee zelfs, en vandaag heb ik ook al weer enkele ✓ ✓  kunnen zetten. Meteen na mijn werk ben ik begonnen en net pas klaar maak ik nu even tijd om mijn tevreden gevoel hier te uiten. Natuurlijk liggen er nog heel wat onafgemaakte zaken op me te wachten. Maar dat komt allemaal goed ! Voor ik het weet staat er achter elke klus een prachtige !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten