Alles is liefde !


maandag 14 oktober 2013

Mijn liefvriendje ❤

Toen het afgelopen heerlijke weekend niet zo heerlijk leek te eindigen, was hij er, zoals altijd, helemaal voor me. Wakker geworden met pijn op een vreemde plek in mijn rug en de dag een beetje moeizaam door gehobbeld, werd de pijn na het avondeten zo erg, dat er een bezoekje aan de huisartsenpost aan te pas moest komen. Hij sprong direct in z'n auto en reed me er heen. Gelukkig werd er niets verontrustends geconstateerd, en kon ik met wat goede raad weer terug naar huis. Hij zette thee voor me, zorgde dat ik niets meer hoefde te doen en zou ook die nacht, afwijkend van de planning, bij me blijven. Just in case...

Wat voel ik me enorm geliefd en gekoesterd ! Mijn lieve liefvriendje, die zoveel, zo niet alles, voor me over heeft. Die alles doet om mij gelukkig te maken. Met wie ik zoveel leuke dingen doe. Met wie ik zo ontzettend kan lachen. Bij wie ik mag huilen. Die er altijd voor me is. Met wie ik lief en leed deel. Die mijn hart compleet heeft veroverd. Met wie ik onverbrekelijk verbonden ben. Die zo heel veel van me houdt. En ik van hem !
Mijn liefvriendje... ❤


Geen opmerkingen:

Een reactie posten