Alles is liefde !


dinsdag 13 augustus 2013

Holiday in pain

We zitten er hoor ! Op een mooi en groen vakantiepark, met allerlei faciliteiten, in een gezellig huisje waar we net allemaal in passen, met afwisselend mooi weer en regen. Helemaal goed dus ! Wat was ik er aan toe ! Even een weekje niks, niks hoeven, geen verplichtingen, relaxen en gezelligheid. Helaas is niet alles uitgekomen...

Niks hoeven bijvoorbeeld. Er moest nog van alles. Ik moest nog PGB's verantwoorden, de benodigde info kreeg ik pas toen ik al onderweg naar ons vakantie-adres was, dus dat moest echt nog even afgewikkeld worden. Een verplichte taak in mijn werkmap, die moest ook nog even worden gedaan. En passant zag ik een leuke vacature voorbijkomen, die ik niet kon laten schieten, dus heb ik ook nog even een sollicitatiebrief de deur uit gedaan. Nou ja, het zijn niet echt enorme klussen, maar toch...

Verder is het gezellig, ben ik lekker aan het relaxen op z'n tijd (het eerste boek is al uit...) en baal ik ontzettend. Helaas heb ik momenteel last van een enorme fibro-aanval, die zorgt voor hevige pijn en me totaal niet lekker voelen. Goed getimed, maar niet heus. Zul je altijd zien. Heb je één week vakantie, krijg je dat. Pfffff. Het maakt dat ik lang niet overal aan mee kan doen, regelmatig plat moet en me gewoon heel naar voel. Ik hoop dat het heel snel overgaat, zodat ik gewoon weer vooruit kan. Buiten dat het nu, in de vakantie, niet handig is, moet ik volgende week ook aan de slag. Dus ik kan dit totaal niet gebruiken.

We hebben nog een paar dagen. Met extra veel pijnstillers hoop ik overeind te blijven. Gaat me lukken ook !! Ik laat mijn vakantie niet verpesten door die k*t fibro ! En volgende week zien we wel weer verder ! Komt goed !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten