Alles is liefde !


maandag 26 augustus 2013

Een speciaal feestje

Nóg een blog ? Op één dag ? Ja ! Soms gaat dat zo. Want ik vertelde in het vorige blog al over mijn nieuwe job, maar ik wil ook nog heel graag vertellen dat ik afgelopen zaterdag een heerlijke dag heb gehad...

Het was een tikje laat, maar mijn 45e verjaardag wilde ik toch graag vieren. Niet alleen omdat ik dat mezelf beloofd had *grinnik*, maar ook omdat deze verjaardag ook een soort van nieuw tijdperk inluidt. Ik maak tenslotte een nieuw begin. 'Your life part two', noemt mijn broer het, ik vind dat een mooie omschrijving. Dus zaterdag, vanaf een uur of drie tot een aardig eindje na middernacht, was ik omringd door voor mij heel belangrijke, speciale en dierbare mensen, die samen met mij proostten op mijn verjaardag én op dat nieuwe begin.


Natuurlijk waren mijn kids er, inclusief aanhang. Natuurlijk was mijn liefvriendje er. Natuurlijk was mijn familie en schoonfamilie er en natuurlijk waren mijn liefste vrienden en vriendinnen er ook. Het was erg gezellig en ik voelde me zielsgelukkig met al die lieve mensen om me heen. Enorm verwend ben ik ! Lieve kadootjes en nog lievere wensen mocht ik ontvangen. Het was echt super !

Mijn 45e verjaardag én het begin van een nieuw leven, prima reden voor een feestje toch ?! Ik heb er in ieder geval enorm van genoten !

1 opmerking:

  1. Ik heb bewondering voor je positieve insteek op dit moment, het zal af en toe best tegenvallen, er gebeurt veel en dat moet allemaal 'voegen'. Enne.. nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen