Alles is liefde !


maandag 26 augustus 2013

Back to work !

De eerste werkweek zit er op ! Het was vermoeiend, leerzaam, hectisch, druk, energie-slurpend maar vooral ook heel erg leuk ! Ik heb een leuke job, met leuke collega's in een fijne werkomgeving. Ik bof dus maar, dat ik op deze plek ben 'neergezet'.

Het nieuwe ritme zit er nog niet in, ik ben helemaal stuk als ik thuis kom. Ik kon vorige week nog net de energie opbrengen om te koken, maar verder gebeurde er thuis niet zo veel. Nu had mijn liefvriendje nog vakantie, dus hij was er vaak, en dan is het wel zo gezellig om niet bezig te zijn met het huishouden, maar ik had er ook gewoon de puf niet voor. Hopelijk wordt dat wel beter, anders wordt het een grote puinhoop in huize Diva...

Maar het werk is leuk, ik heb al veel geleerd en werk praktisch geheel zelfstandig. Mijn collega's zijn erg aardig en er wordt wat afgelachen. Nu ik werkzaam ben in een ambtenarencultuur heb ik ook al enorm vaak koffie gedronken... *grinnik*. Ik ben dus helemaal blij met mijn plekje !

De eerste dag van de nieuwe werkweek zit er ook weer op en was ook weer erg leuk. Met een collega aan de praat raken over een gezamenlijke hobby zorgde voor een wel heel erg lange lunchpauze... oeps... Gelukkig doet daar niemand moeilijk over. Als 'compensatie' heb ik vanmiddag wel iets langer doorgewerkt, dat dan weer wel.

Al met al, het bevalt me goed. Nu nog de balans tussen werk en privé zien te vinden, en kijken hoe het fysiek gaat. Het weekend begon met een migraine-aanval en een erg pijnlijke rug, dat was minder... Ach, ik zie wel. Als ik een beetje op mijn grenzen let, moet het lukken. Ik ga er voor !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten