Alles is liefde !


zaterdag 17 augustus 2013

Aan het werk... bijna !



De vakantie zit er op. Bijna tenminste, dit weekend heb ik ook nog vrij en dan gaat het maandag echt beginnen. Dan ga ik 32 uur per week aan de slag. Zal best wel even wennen zijn... Gelukkig heb ik een leuke vakantie om op terug te kijken, dus ik kan met frisse zin aan het werk !

Vrijdagmiddag zijn we weer teruggekomen van een lekker weekje bungalowpark. Het was een gezellige week, zo samen met onze gezamenlijke kids. Er is weer veel gelachen, er zijn ontelbaar veel spelletjes gedaan en bijna iedereen is ook nog eens heel sportief bezig geweest. Bijna iedereen, want voor mij zat dat er niet in, vanwege die enorme fibro-aanval waar ik al een tijd, en nog steeds, aardig veel last van heb. Maar buiten dat was het een leuke week ! Altijd lekker om er even tussen uit te zijn ! En naast sportief zijn we ook heel cultureel bezig geweest. Dat kon ik tenminste wél !

Nu zit het er weer op en maandag begint het 'gewone' leven weer. Ik aan het werk, de kids naar school, weer in het ritme van alledag. Een nieuw ritme, in ieder geval voor mij. Want van altijd thuis naar vier dagen per week werken is best een stap. Weer werken is goed, natuurlijk ! Maar het zal wel even duren voor ik in dat nieuwe ritme mijn draai gevonden heb, denk ik. Geeft ook niet. Die tijd heb ik gelukkig. Deze werkplek is gedurende drie maanden van mij ! In de tussentijd blijf ik zoeken en solliciteren naar een betaalde baan natuurlijk, maar in deze periode kan ik mooi uitvogelen hoe en of het allemaal werkt voor me. Prima geregeld, dacht ik zo !

Het is nu zaterdagmiddag, het weekend is nog niet voorbij. Voordat het maandag is, ga ik nog even lekker genieten van het vakantie-gevoel, samen met mijn liefvriendje en de kinderen. Als maandagochtend mijn wekker gaat, is de vakantie tenslotte pas écht voorbij ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten