Alles is liefde !


zondag 16 juni 2013

Zó trots !!

Hoera ! Derde is geslaagd ! Met een prachtige cijferlijst heeft ie z'n VMBO-T diploma binnen ! Vanwege de examenfraude duurde het wachten op de uitslag een dagje langer, maar eindelijk was daar afgelopen donderdagochtend, een uurtje eerder nog dan verwacht, het verlossende telefoontje !

Tjonge, wat ben ik enorm trots op hem. Want ondanks alle drukte, stress en onrust omtrent de scheiding, de moeilijke tijd die vooraf ging aan het moment van daadwerkelijk niet meer samenwonen, alle spanningen, verdriet en al die emoties, heeft hij het toch maar even gedaan. Wat een geweldige prestatie !

Apetrots ben ik op mijn derde. In zo'n hectische periode zó'n resulaat behalen. Petje af !

(Ze doen het zo goed, mijn kids ! Het is enorm gezellig thuis, ze helpen me waar ze kunnen, gaan goed om met de financiële 'aderlating' en tonen zich erg betrokken bij ons gezin. De nieuwe situatie is zeker niet gemakkelijk en ik ben heel trots op hoe ze het allemaal oppikken. Het zijn kanjers ! ♡ ♡ ♡ ♡ )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten