Alles is liefde !


donderdag 6 juni 2013

Eindelijk zomer !

En ineens is het dan toch nog mooi weer ! Heerlijk, die zon ! De zomerjurkjes kunnen weer uit de kast. Eindelijk !

In de tuin staat alles in bloei, de ene clematis na de andere tovert prachtige bloemen tevoorschijn. De kamperfoelie laat ook voorzichtig al wat bloemen zien en ik ben aan het bedenken welke kleur waterlelie ik straks in mijn plantenvijvertje wil. De klimhortensia gaat zo hard dat ik er echt de snoeischaar langs moet halen, hij wordt echt te groot nu.

Mooi, hoe alles reageert op de zon. Ook wij mensen. Iedereen is weer buiten, men zit en werkt in de tuin, loopt zonder jas en op slippers, en ik zie ineens weer een heleboel lachende, opgewekte gezichten. Die zon werkt ook heel positief op ons humeur !

Zomer dus ! Yes ! Beetje jammer dat ik juist nu ziek ben... Maar ziek zijn en weer beter worden kan ook heel goed buiten, onderuit in een lekkere tuinstoel, met een kopje thee en een goed boek binnen handbereik. Laat de zon haar werk maar doen ! Zullen we afspreken dat dit tot november zo blijft ? *hoopvol kijkt* ㋡


Geen opmerkingen:

Een reactie posten