Alles is liefde !


maandag 10 juni 2013

Opgeruimd staat netjes !

Tjonge jonge, wat een enorme berg troep hebben mijn liefvriendje en ik afgelopen weekend afgevoerd. Ruim 20 jaar opgespaarde rotzooi hebben we naar de vuilstort gebracht. Twee aanhangwagens vol hebben we geloosd. En dat kwam alleen nog maar uit de schuur en de tuin...

Al jaren was het me een doorn in het oog. Al die planken, stenen, tegels, halflege verfbussen en nog veel meer troep die niet mochten worden weggegooid, want 'misschien is het nog te gebruiken'... Buiten dat ik me er enorm aan ergerde, zag het er natuurlijk ook niet uit en slokte het een heleboel ruimte op. Ruimte, die er nu weer is, en weer normaal benut kan worden. Zo fijn !

Het was hard werken en veel sjouwen, maar de klus is geklaard. Alle troep is weg ! Vandaag ga ik de boel verder opruimen, want dat was er niet meer van gekomen. We hadden tenslotte ook nog wel iets anders te doen dit weekend ! Een leuk optreden met mijn band op zaterdagavond bijvoorbeeld. Zo grappig, terwijl ik stond te zingen ging mijn liefvriendje even terug naar huis en ging samen met jongste een rondje McDonalds doen... voor allebei een feestje !

Zondag hadden we een heel gezellig verjaardagsfeestje bij dierbare vrienden. Mijn liefvriendje kende hen al wel, van feestjes bij mij thuis, maar ging gisteren voor het eerst mee naar hen. Zo leuk, om tegenwoordig overal sámen uitgenodigd te worden ! Het was heel gezellig en ik ben heel blij met mijn lieve vrienden, die zo liefdevol omgaan met deze voor hen toch wel vreemde situatie...

Het was een weekend van hard werken en veel gezelligheid. Weer een stapje verder. Weer meer ruimte voor dat nieuwe begin, waarmee ik zo hard aan het werk ben. Ik zal nog veel puin moeten ruimen, in meerdere opzichten, voor ik écht mijn eigen ding kan gaan doen. Voor alle hulp die ik daarbij krijg, met name van mijn liefvriendje, ben ik heel erg dankbaar. En ik durf best hardop te zeggen dat ik goed op weg ben ! *zichzelf een klein schouderklopje geeft*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten