Alles is liefde !


woensdag 29 mei 2013

Rotnacht... ?

Na de rotdag van gisteren kon het bijna niet uitblijven. Ik had een slapeloze nacht. Dat was al weer een tijdje geleden. De laatste paar weken slaap ik stukken beter dan ik in tijden heb gedaan. Maar  vannacht was het weer goed mis.

Blijkbaar was de dag van gisteren erg stressvol. Tel daar een erg intensieve bandrepetitie bij op en de overstroming is een feit. Het nare gevoel omtrent de afspraak gisterochtend, de tijdrovende verplichte training gistermiddag, een avond hard werken en flink concentreren... Ik denk dat het allemaal even wat veel was. Ook al werd de afspraak na een kwartiertje afgebroken. Ook al was deze training niet zo erg om te moeten volgen. Ook al was de repetitie leuk en zinvol en kreeg ik een paar enorme complimenten van onze nieuwe bandcoach ㋡ ...
Blijkbaar was het toch genoeg om weer een doorwaakte nacht te hebben. Jammer.

Maar wat het echt een rótnacht ? Eh nee, toch niet. Want ik mocht die slapeloze piekeruurtjes doorbrengen in de sterke armen en liefdevolle aandacht van mijn liefvriendje. Dat dan weer wel... *knipoog*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten