Alles is liefde !


woensdag 22 mei 2013

'Een diva met twee mannen' ----> 'Diva's Dagboek'

Tja, het moet er toch eens van komen. Een nieuwe titel voor mijn blog.
Want een Diva, dat ben ik nog wel *grinnik*, maar ik heb geen twee mannen meer.
De relatie met mijn man is voorbij en ik heb nu één relatie, met mijn liefvriendje.
De blogtitel past dus niet meer...

Best lastig nog. Niet alleen het kiezen van een nieuwe blogtitel, maar ook het afscheid nemen van 'Een diva met twee mannen'. Ik schrijf al ruim tweeënhalf jaar onder deze titel, en dit blog is een beetje mijn kindje geworden. Mijn blog is zo heel belangrijk voor me. Daarbij heeft mijn blog in de loop der tijd aardig wat trouwe volgers vergaard, en is 'Een diva met twee mannen' vrij bekend geworden in polyamorie-kringen. Om daar zomaar afscheid van te nemen, dat zomaar te veranderen... Voor mij is het best even slikken !

Ik blijf schrijven, dat is in ieder geval zeker. Ik zou niet zonder kunnen en willen. En ik blijf dat doen onder mijn eigen nickname 'Diva Katinka'. Die naam is me dierbaar geworden. Hij past bij me, en veel van mijn lezers kennen me ook niet anders. De naam 'Diva Katinka' is net zo vanzelfsprekend voor me als mijn eigen naam. Die kan en wil ik niet veranderen ! En dat hoeft gelukkig ook niet !

'Diva's Dagboek' wordt het dus. Een voortzetting van 'Een diva met twee mannen'. Ik sluit dat blog, dat stuk van het verhaal, hiermee af en vertel vanaf hier gewoon verder. Over het leven, de liefde, mijn kids en mijn liefvriendje. Over alledaagse dingen, over mijn belevenissen, mijn gedachten en gevoelens. Over zaken, mensen en dingen die me na aan het hart liggen. Gewoon, waarover ik altijd al vertelde.
Ik hoop van harte dat jullie, mijn trouwe lezers, me willen blijven volgen. Dat mijn verhaal, ook al leef ik momenteel niet polyamoreus, toch de moeite waard blijft om te lezen.

'Diva's Dagboek' gaat vandaag van start. Voel je ook onder deze titel meer dan welkom om op mijn soms hobbelige pad mee te blijven lopen. Om over mijn schouder mee te kijken naar wat er allemaal speelt in mijn leventje. Om met een lach, een knik, een frons en misschien soms wel een traan het leven van deze Diva te blijven volgen.
Ik neem jullie in ieder geval heel erg graag mee op mijn weg !


4 opmerkingen:

  1. Als "leuke man" maar erin voor blijft komen, vind ik alles prima. Zo leuk om die verhalen te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en lieve reacties via Twitter en Facebook:

    ★ Succes met je nieuwe leven. #blog

    ★ ik blijf je natuurlijk graag volgen xxx

    ★ Ik heb je ook gelezen Katinka. Ik blijf je volgen.

    ★ #wh00t Ik ben inmiddels weer helemaal bij met lezen ook, dus superveel zin in #divasdagboek *knuff

    ★ Natuurlijk blijf ik je volgen..welk pad je ook bewandeld:-) xxx

    ★ Goeie nieuwe titel lief dinnetje. En natuurlijk blijf ik je volgen ;-))

    ★ Wat mij betreft hoefde jij niks te veranderen. Of je die twee mannen nu wel of niet hebt....
    Jij bent de diva met twee mannen. Alleen is er één niet met jouw man. Maar nog steeds de vader van je kinderen. De man met wie jij zoveel hebt meegemaakt en hebt gedeeld.....
    Voor mij blijf jij de Diva met twee mannen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nog meer...

    ★ Mooi lieverd...

    ★ ik blijf je volgen hoor :-)

    ★ love will come again ;-) ook monogame relaties kunnen op de klippen lopen, maakt je er niet minder polyamoureus om

    ★ lieverd ,er veranderd een naam,een mooie naam er voor in de plaats,maar dezelfde lieverd die het gelukkig voortzet,dikke knufff

    ★ Lieve meid, jij bent gewoon leuk, mooi, inspirerend en interessant, dus blijf ik je graag volgen. Ik wens je een mooie doorstart, met je leven en met Diva's Dagboek!!

    ★ Je nieuwe blog gelezen en top hoor dat je doorgaat met andere naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee Katinka, ik blijf je volgen

    BeantwoordenVerwijderen