Alles is liefde !


donderdag 23 mei 2013

Happy Diva !

Steeds meer het gevoel weer mezelf te zijn
Terugkomen bij wat voor mij belangrijk is
Mijn eigen plek herscheppen en weer vinden
Weer lachen, zingen en dansen, steeds meer genieten

Het gaat goed met me ! Ik voel me prima, ben wel heel erg moe maar dat is ook niet gek. Er moet nog steeds heel veel, het geregel is nog niet voorbij en die felbegeerde baan heb ik ook nog niet. Maar er is wel rust ! In m'n huis, m'n hart en m'n hoofd. Zo heerlijk ! Die rust maakt dat alles wat makkelijker wordt. Natuurlijk zijn er momenten dat die rust weer even ver te zoeken is. Dat er weer iets gebeurt waardoor de stress in alle hevigheid toeslaat. Maar het herstelt zich snel. En dat is enorme winst, vergeleken bij hoe ik me een tijdje geleden voelde. Deze Diva is steeds vaker weer simpelweg gelukkig ! YES !




1 opmerking:

  1. Via Twitter en Facebook:

    ★ mooi om te lezen hoe jij hier weer sterk uit komt. Knuffels vanuit een warm hart. Bewonderingswaardige vrouw vind ik je. Kuss

    ★ zo blij voor je ,knuffff xx

    ★ Lekker he, weer jezelf worden en zijn

    ★ mooi knuf

    ★ fijn!!

    ★ Fijn te lezen, meis!! Doe je goed xx

    ★ Bemoedigend...

    BeantwoordenVerwijderen