Alles is liefde !


maandag 13 mei 2013

Opnieuw beginnen

Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven...
Dat geldt natuurlijk elke dag voor iedereen, maar voor mij is het nu wel heel letterlijk. Mijn nieuwe leven begint écht vandaag. Ik ga écht opnieuw beginnen.

Vanaf nu woon ik alleen met mijn kids. De scheiding is nog niet officieel, maar dat is over een maand of twee, drie wel een feit. De meeste zaken zijn ook al geregeld.
Vandaag begint ook mijn traject bij het UWV,  te beginnen met een verplichte training en binnenkort een intake-gesprek in verband met een uitkering, omdat ik helaas helaas helaas nog geen baan heb kunnen vinden. Dat vind ik echt heel verschrikkelijk... Maar goed, het is niet anders. Ik doe mijn uiterste best snel aan de slag te zijn, daar ligt het niet aan !
Vandaag begin ik ook met 'puinruimen', in hoofd en huis. Dat eerste zal tijd kosten, met het laatste maak ik vanmiddag een vliegende start. Opgeruimd huis, opgeruimd hoofd, is toch het gezegde ? Dat bedoel ik !

De eerste dag van de rest van mijn leven... Het klinkt nogal zwaar, niet ? Toch ervaar ik dat niet zo. Natuurlijk ben ik best een beetje bang voor de toekomst, met name op het financiële vlak. Maar ik kom er wel ! Ik ga er voor en maak er wat van, samen met de kids. Het komt goed !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten