Alles is liefde !


vrijdag 17 september 2010

Een diva met twee mannen gaat bloggen......

Bloggen, nooit gedacht dat ik dat zou doen, nooit eerder behoefte aan gehad ook. Maar nu........
Laat ik bij het begin beginnen: ik ben Katinka, 42 jaar, moeder en al 20 jaar getrouwd.
Al geruime tijd had ik de behoefte aan meer, aan een stukje 'life of my own' zeg maar, naast mijn drukke gezin. We hadden het al vaker gehad over hoe het zou zijn met een ander, met name seks met een ander, daar waren we wel nieuwsgierig naar. Maar eenmalige sekscontacten om dat te ontdekken, nee, dat wilden we niet. Dat past niet bij ons.
Na een zoektocht (die ik ben gestart) naar wat dan wel, kwamen we tot de conclusie dat er in onze relatie ruimte was voor relaties met anderen, in alle open- en eerlijkheid. Ik had al contact met iemand, met wie ik over polyamorie praatte, hij had een open relatie en naast zijn vrouw een secundaire partner, en we vonden elkaar erg leuk. Dat resulteerde in een relatie, die helaas al snel weer eindigde. Heel jammer, maar uiteindelijk was het wel de aanzet voor ons om hier mee verder te gaan. Vooral bij mij was het kwartje gevallen, dit was wat ik wilde, hier voelde ik me zo goed bij.
We gingen op zoek naar info over polyamorie, werden lid van fora, en plaatsten adds op (poly-)datingsites. Al snel had ik verschillende contacten, heel leuk allemaal, en natuurlijk erg vleiend, al die aandacht. Met een paar mannen heb ik gedate, gezellig wat gedronken, maar HIJ was er niet bij.
Tot begin juni.........toen kreeg ik wel een erg leuke reactie, schreef meteen terug en na heftig heen en weer mailen hebben we elkaar ontmoet. Dat was al erg leuk, dus nog een afspraak gepland, en vanaf dat moment was het raak.........helemaal in love........
En nu ben ik dus een diva met twee mannen........
Hoe dat alles in zijn werk is gegaan, waarom ik mezelf een diva noem, hoe mijn manlief er in staat, en wat ik allemaal meemaak en voel in mijn poly-leven, daar is deze blog dus voor bedoeld, dat ben ik van plan hier te gaan schrijven.
Reacties zijn altijd van harte welkom !!
Tot de volgende blog !

1 opmerking: