Alles is liefde !


maandag 26 mei 2014

Happy B-days !

Met een kind dat begin mei en een kind dat eind mei jarig is, was het toen ze wat groter werden, op een gegeven moment handig om die twee verjaardagen samen te vieren. Wel zo makkelijk en gezellig ! Ook dit jaar was dat weer het geval. Op jongste's 14e verjaardag vierden we dus ook meteen de verjaardag van tweede, die drie weken eerder 20 was geworden.

We hadden er een mooie dag voor uitgekozen, de weergoden waren ons gunstig gezind. Daarom versierde mijn liefvriendje 's ochtends vroeg niet alleen de woonkamer, maar ook de tuin, zodat we 's middags gezellig buiten konden zitten. Het zonnetje scheen en de temperatuur was super. Vrolijk wapperende vlaggetjes in je tuin zijn dan wel heel feestelijk !

Jongste's dag begon goed. Na uitbundig en (volgens hem wel heel lang) gezang en dikke knuffels mocht hij niet alleen kadootjes uitpakken, maar ook met liefvriendje mee om zijn favoriete ontbijt te gaan bemachtigen. MacDonalds... natuurlijk ! Met volle zakken kwamen ze thuis. Als je jarig bent mag je tenslotte best frietjes in de ochtend. (Ik heb me netjes aan een croissantje gehouden hoor !). En toen ik de mannen zag smullen, vroeg ik me even af wie er nu het meest van genoot... *grinnik*

Het was een leuke dag. Alle voor ons belangrijke mensen waren van de partij. Een lieve vriendin die die dag een heel druk programma had en eigenlijk niet kon komen, kwam zelfs toch even snel langs om kadootjes te brengen. Fijn om iedereen om ons heen te hebben ! Jongste verzuchtte 's avonds dat hij een topverjaardag had gehad en tweede had zich ook prima vermaakt. Met recht happy birthdays dus !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten